25 jun 2026, 18:00
Deze creatie van Mansory is tot nu toe nog maar elf keer geüpload op de site. Dat er nu gewoon eentje op Nederlands kenteken staat, is dan ook super bijzonder. De auto werd onlangs twee keer in Baarn vastgelegd.
Dit keer behandelen we de spot van
Joost , want die was door een lege SD-kaart natuurlijk nogal discutabel te noemen.